Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
Fernando Alonso Rajongói Weboldala!!
F1 a világ
 
Szióka, Alonso üdvözöl ;)
Hello, Ritus.
Ha akarsz, változtass nevet.
 
 
Menü
 
Fernando Alonso ÉS TI
 
Mozgásban I.
 
<***ZENÉK***
 
<***VIDEÓK***
 
SZAVAZZATOK MOST !!
Még van pár hét hátra a következő futamig, addig is egy kis közvélemény!
Sikeresebb lesz-e Alonso a McLarennel? / az Ő nyilatkozatát a híreknél találátok

igen, tovább fejlődik
nem, a Renaultnál kellett volna maradnia
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szezonok
 
Rólam:)
 
! !
 
Ha mindent láttál, ide is látogass el...
 
Csak hogy tudd...
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Legyen ez a kezdőlapod!
Legyen ez a kezdõlapod
 

2004

2004 : Hockenheim

Hockenheim

§ritus§  2004.10.20. 17:47

1. Michael Schumacher, Ferrari 2. Jenson Button, BAR 3. FERNANDO ALONSO, Renault

Az első kvalifikáció eredménye :

A legjobb időt Juan Pablo Montoya érte el.

 

A második kvalifikáció eredménye :

A legjobb időt Michael Schumacher autózta. Button bár harmadik lett, holnap csak a 13. helyről rajtolhat a pénteki motorcsere miatt.

Button az autójában cserélt motor miatt a kvalifikáción elért 3. rajtpozíció helyett a 13. helyről indul. A rajtot Panis autójának hibája miatt visszalövik, így három perces szünettel az egész rajtprocedúra a felvezető körrel együtt kezdődik, előröl. A Toyota új autóval indul, amelynek debütálására hat kedvezőtlenül Panis autójának problémája. Ráadásul mindez egy egyhónapos teszttilalom kezdetén. Panis a megismételt felvezetőkörön már nem is indulhat el, a többiek kikerülik, a rajtprocedúra megszakításáért már csak a rajtrács végéről kezdheti meg a versenyt. Azonban már a felvezetőkörön sem tud a mezőny után indulni, az utó leáll, majd félre tolják.

 

1. kör A verseny első köre előlépett megismételt rajt felvezető körévé. Ebben Schumacher meglehetős agresszivitással melegíti a gumikat, hogy leküzdje a Bridgestone első körökben jellemző tapadásbeli hátrányát.
2. kör A rajt bonyodalommentesen lezajlik. Schumacher simán eljön elsőnek, megőrizve ezzel pole-pozíciós helyét. A két Renault megint fantasztikusat rajtol, Alonso feljön a második helyre, míg Trulli a 4. Köztük Raikkönen megőrizte 3. helyét. A rajt nagy vesztese Montoya, aki több pozíciót is veszít második helyéből. Az ötödik hely Coulthardé, a hatodik Barrichelloé. Barrichello az első visszafordító kanyarban belecsúszik Coulthardba és elveszti az első vezetőszárnyát.
3. kör Barrichello a boxba megy új vezetőszárnyért, és új gumikat is kap. Sorrend az első nyolc helyen: Schumacher, Alonso, Raikkönen, Trulli, Coulthard, Webber, Montoya, Pizzonia (aki R. Schumacher helyett indult ezen a versenyen). Az első nyolc 6,7 mp.-en belül van. Raikkönen nagyon keményen támadja Alonsot. Pár kanyarral később Raikkönen újra támadja Alonsot, és most el is megy mellette.
4. kör A 13. helyről indult Button már a 11. helyen autózik, mindössze 10,5 mp.-re lemaradva a vezető Schumachertől. Baumgartner Zsolt jelenleg a 17., lerajtolva csapattársát Brunit. Panis miután mégis el tudott rajtolni a boxutcából, most Zsoltot támadja.
5. kör Raikkönen 2,2 mp.-re feljön Schumacherre. Így is Schumacher a leggyorsabb a pályán, Ő az egyetlen, aki 1 perc 15 mp. alatti időt autózik. Montoya támadja Webbert. A visszafordítónál kívülről megy be mellé, majd a kanyaríven belülre kerül és kezdi legyorsulni. A következő kanyarnál pedig kifékezve meg is előzi.
6. kör Montoya most már Webber megelőzésével a 6. A leggyorsabb kör Raikkönené (1.14.083).
7. kör Most Schumacher futja a leggyorsabb kört (1.13.783)
8. kör Kissé szétszakadt a mezőny. Kis csoportosulást jelent a Webber vezette négyes, akiket a Jaguar látványosan feltart. Webbert Pizzonia, Sato, Button. Button már a 10.
9. kör Panis közben a várakozásoknak megfelelően megelőzte Zsoltot. Webber és a mögötte levők közt 0,5-0,5 mp. van, jellemezve a helyzetet, hogy megelőzni nem tudják, de gyorsabbak Webbernél.
10. kör A négyes boly sebességét továbbra is Webber határozza meg. Klien és Da Matta távolsága a 12-13. helyen 0,7 mp. A Williams boksz kerékcseréhez készülődik.
11. kör Alonso kezdi meg a tervezett kerékcseréket. A 3. helyről áll ki és 7,3 mp. után tér vissza. Pizzonia is megérkezik a Williams boxba, megszabadulva Webber sebességlassító hatásától. 6,9 mp.-et tölt tankolással és kerékcserével. Schumacher és Raikkönen távolsága 3,3 mp.-re változik, amikor a kör végén Schumacher kimegy a boxba.
12. kör Raikkönen átveszi a vezetést. Schumacher 9,8 mp. után jön vissza a pályára. Közben megérkezik üzemanyag-felvételre Trulli, Sato és Coulthard is, valamint az egyik Toyota. Raikkönené a leggyorsabb kör (1.13.780), és a kör végén Ő is megy a boxba.
13. kör Raikkönen valamennyit nyer a kerékcserén. A 4. helyre érkezik vissza, előtte Schumacher pillanatnyilag a 3. A versenyben ez idő szerint Webber vezet. Ő és Button azonban még nem volt kint a boxban.
14. kör Webber a boxban, Trullit üldözi Montoya, Pantano defektet kap. Montoya ugyanott előzi Trullit, ahol 8 körrel korábban Webber előzését először kísérelte meg.
15. kör  Raikkönennek leszakad a hátsó vezetőszárnya. Elveszti az uralmat a kocsi felett és a bukótéren átszánkázva a gumifalba csapódik. Sárga zászló lép életbe a pálya megfelelő szakaszán. A McLaren-Mercedes futóműve kiszakad, de a pilóta sértetlenül bár, de rendkívül dühösen száll ki az autóból, a kormányt belevágva saját ülésébe. Schumacher ezzel ellenfél nélkül maradt.
16. kör  Button érkezik a Boxba. Schumacher visszaveszi a versenyben vezető helyét.
17. kör  A sorrend és időkülönbségek (Schumacherhez viszonyítva) az első nyolc helyen: Schumacher (-), Alonso (10,4 mp.), Coulthard (11,5 mp.), Montoya (13,1 mp.), Button (14,8 mp.), Trulli (18,1 mp.), Webber (18,4 mp.), Fisichella (18,8 mp.). Azonban Fisichella még nem volt kerékcserén.
18. kör Barrichello a 13. helyen autózva lekörözi Heidfeldet.
19. kör Schumacher újabb 0,7 mp.-et ad Alonsonak.
20. kör Montoya nagy iramban zárkózik fel Coulthardra. Heidfeld érkezik kerékcserére. Pizzonia a stadionbejáratnál, a kelleténél kicsit nagyobb sebességgel próbálja venni a kanyart és átmenetileg kilátogat a kavicságyba.
21. kör Bruni mellett elmegy Alonso és megérkezik Coulthard és Button is. Már csak a két Sauber nem volt a boxban.
22. kör Fisichella támadja Webbert, rá viszont Sato érkezik meg.
23. kör Montoya látogatja meg a pálya szélét, aminek következtében helyet cserél Button-nal. Webber előzi meg Trullit, de emiatt elrontja a kanyarívet, így a kanyar kijáratánál Trulli rögtön vissza is előzi. Fisichella is kimegy kerékcserére. Webber sikertelen manőveréért megkapja jutalomként Satot, aki kihasználja az ausztrál ritmusvesztését és azonnal előzéssel próbálkozik. Sikerrel.
24. kör Trulli Brunit körözi le, miközben Sato próbálja előzni őt. A próbálkozás sikertelen ezúttal, de a visszafordítóban Sato újra támad. Trulli még ezt is kivédi.
25. kör A Ferrarinál kerékcseréhez készülődnek. A sorrend és időkülönbségek (Schumacherhez képest) az első nyolc helyen: Schumacher (-), Alonso (15,5 mp.), Coulthard (17,2 mp.), Button (18,6 mp.), Montoya (21,8 mp.), Trulli (33,2 mp.), Sato (33,9 mp.), Webber (34,4 mp.) Massa és Barrichello a boxban.
26. kör Trulli egyértelműen visszafogja a mögötte haladókat, 2 mp.-cel lassabb köröket autózik, mint az előtte levő Montoya. Schumacher körözi le az egyik Jordant. Sato nézelődik ki Trulli mögül, az előzési lehetőségeket keresve.
27. kör  A Renault-knak a pálya első része a kritikus, de mivel a kanyarokból való kigyorsítás a motor nagy nyomatéka miatt általában sokkal jobb, mint az ellenfelek esetében, ezért a Trullival szemben érvényesített előzési kísérletek rendre kudarcba fulladnak. Sato azonban a visszafordító előtti elnyújtott egyenesben némi kockázatot vállalva újra megkísérli a külső íven legyorsulni Trullit. Az alig egy autónyi szélességű helyre bebújik és kihasználva a Honda erejét, biztonságos előnyt szerez a visszafordító előtti fékezési pontig. Ezúttal meg is előzi a Renault-t. Webber ugyanabban az iramban érkezik Trulli mögé, mint Sato, és Ő is elmegy az olasz mellett.
28. kör Ugyanezzel a manőverrel próbálkozik most Pizzonia. A Williamsnél kerékcseréhez készülődnek.
29. kör A két Williams közül Montoya megy először kerékcserére. Sato is kimegy kerékcserére.
30. kör Schumacher is megérkezik a második kerékcseréjére, így most Alonso vezeti a versenyt. Coulthard is bejön a boxba, így Schumacher a 3. helyre ér vissza. Az autók egymás után érkeznek kerékcserére és tankolásra. Most Pizzonián és Trullin a sor. A Renault-n első szárnyat is cserélnek.
31. kör Alonso megy ki tankolni, így Schumacher már a 2. helyen autózhat. Alonso 48 liter (19 körre elegendő) üzemanyagot kap.
32. kör Massa próbálja előzni Pizzoniát visszafordítónál, de Pizzonia ugyanúgy visszaelőz, mint körökkel előbb Trulli Webber előzési kísérleténél.
33. kör Montoya pillanatnyilag a 6., előtte Klien autózik az 5. helyen, de a kör végén a Jaguar kikanyarodik a boxutca felé. Sato megint a pályán kívülre kerül egy kisebb hiba következtében, de aztán folytathatja a versenyt azon az áron, hogy Webber így megelőzte.
34. kör A versenyben továbbra is Button vezet.
35. kör Coulthard fékezi el magát a visszafordítónál, de nem hagyja el a pályát. A kör végén Button is kimegy aktuális kerékcseréjére, így Schumacher visszakapja vezető pozícióját. Button 51 liter (20 körre elegendő) üzemanyagot kap.
36. kör Button a 3. helyre ér vissza.
37. kör A sorrend az első nyolc helyen: Schumacher, Alonso, Button, Coulthard, Montoya, Webber, Sato, Fisichella. Barrichello a 11. Button ugyanazzal a támadással próbálkozik Alonso ellen, mint Sato Trullival szemben körökön keresztül, azonban ez is eredménytelen.
38. kör  Kettejük távolsága a 2-3. helyen 0,4 mp. Button csúcssebessége 339 km/h. Button ismét ugyanott, ugyanazzal a támadással próbálkozik, most azonban Alonsonak három kanyar kell ahhoz, hogy visszaverje ezt a támadást. Alonso úgy vette vissza előnyét, hogy Button már majdnem egy autóhosszal előtte volt.
39. kör  Schumacher és Button távolsága 16,2 mp.
40. kör Button továbbra is ott van Alonso nyomában, és várja a kínálkozó lehetőséget.
41. kör  A sorrend az első nyolc helyen változatlan. Da Matta egy defekt következtében a pályán kívülre kerül és kénytelen befejezni a versenyt. Sárga zászló lép hatályba azon a ponton.
42. kör  Sato Baumgartner Zsoltot körözi le. Fisichella és Pizzonia távolsága a 8-9. helyen 0,7 mp.
43. kör Button kissé leszakad Alonsoról. Távolságuk 2,5 mp.-re nőtt.
44. kör Schumacher utoléri Panist.
45. kör Alonso és Button körözi le az egyik Jordant.
46. kör Coulthard tartja a 4. helyét, és közel azonos tempót autózik, mint a mezőny eleje. Heidfeld lelassul és enged el maga mellett mindenkit. Montoya és Webber távolsága az 5-6. helyen 10,1 mp. Heidfeld kimegy a boxba és befelezi a versenyt.
47. kör Fisichella megérkezik utolsó tankolására. Fisichella utoléri Pantanot, Schumacher pedig Fisichellát. Először Pantano engedi el a Saubert és a Ferrarit. Webber a boxban.
48. kör Trulli is megérkezik utolsó kerékcseréjére. Fisichella elengedi Schumachert és a Ferrari boxban is kerékcseréhez készülődnek. Barrichello és Pizzonia is teljesíti soron következő kiállását. Rögtön Barrichello után Schumacher is kijön tankolni. Button vezet a versenyben.
49. kör Alonso és Coulthard is a boxba megy. A már sokszor látott jelenet játszódik le most Alonso és Montoya közt. Alonso pályára történt visszatérése után Montoya a visszafordítónál megelőzi, a Renault azonban a kanyar kijárati ívén visszaelőz. Szép manőverek, de Montoya még nem volt kint a kerékcserén.
50. kör Montoya most érkezik ki a boxba. Montoya és Sato kis híján összeakadnak a boxban. Ha ez megtörténik, az egyértelműen Montoya nyalókás emberének a hibája. Klien is kerékcserére érkezik.
51. kör Panis és Baumgartner Zsolt egyszerre a boxban. Kísértetiesen ugyanaz történik meg velük, mint az imént Montoya és Sato közt. Panis Massa elé érkezik vissza a pályára, és próbálja tartani ezt a pozíciót. Azonban a hideg gumik még nem tapadnak rendesem, így az első kanyarban kissé kisodródik a pályáról. Massa elmegy mellette.
52. kör Pizzonia megpróbálja befogni Fisichellát, ennek érdekében ki is hoz elég sokat az autóból, 1.14.8-as időket autózik. Button is kijön utolsó kerékcseréjére. A kérdés, vissza tud-e jönni Alonso elé. De a kérdés hamar eldől, Alonso óriási lendülettel érkezik a boxból kijövő Button elé. Alonso azonban a visszafordítónál elfékezi magát, így Button a hideg gumijaival is kis híján előzési pozícióba kerül.
53. kör  Button-nak problémák adódnak a sisakjával, annak rögzítő pántjával, ezért hogy megfelelően jusson levegőhöz, oldalról kell fognia a sisakot. A verseny hátralevő részében úgy vált sebességet és autózik 320-330-as tempókat, hogy minden egyenesben az egyik kezét lefoglalja a sisak. Így autózik Alonso mögött 0,4 mp.-cel, s tartja nyomás alatt jelenleg. Ilyen körülmények között előzi meg Alonsot néhány kanyarral később.
54. kör  Button szakad el Alonsotól. Jenson Button a 13. helyről rajtolva verekedte fel magát a 2. helyre. Menet közben Pizzonia is megelőzte Fisichellát.
55. kör A sorrend az első nyolc helyen: Schumacher, Button, Alonso, Coulthard, Montoya, Webber, Sato, Pizzonia. Fisichellát Barrichello is megelőzte, így most a 2-es sz. Ferrari autózik a 9. helyen. Button lekörözi Panist, miközben alkalmanként továbbra is a sisakjával van elfoglalva.
56. kör Button és Schumacher távolsága 10,1 mp, Button lekörözi Massát, miközben a sisak állaga továbbra sem javul.
57. kör Button előnye Alonsoval szemben már 6 mp. Alonso 3 mp.-et lassult az előző körökhöz képest, így már Coulthard is utolérte.
58. kör Coulthard tapad Alonsora, de egyelőre nem jut előzési lehetőséghez. Coulthard egy előzési kísérletet hajt végre, de ez eredménytelen. Távolságuk 0,2 mp. Pár kanyarral később újabb előzési kísérlet a McLarenes pilóta részéről, de ez sem jár sikerrel.
59. kör Coulthard látványosan gyorsabb Alonsonál, azonban megelőzni nem tudja. Azonban a saját sebességét autózó Montoya ezzel körről körre közelebb kerül.
60. kör Schumacher elkezdett visszavenni a tempójából. Button hátránya ennek következtében 1 mp.-cel csökken. Panis ismét a boxba látogat. Barrichello továbbra is a 9.
61. kör Montoya már csak 4 mp.-re van Coulthardtól, aki továbbra se tudja megelőzni Alonsot.
62. kör Schumacher továbbra is saját tempóját autózva vezeti a versenyt, de előnye újabb 0,4 mp.-cel csökken.
63. kör Button előnye Alonsoval szemben 12,1 mp.-re nő, tehát néhány kör alatt megduplázódott. Jelenleg Montoya a leggyorsabb a mezőnyben. 0,6-0,7 mp.-et hoz körönként a McLarenen.
64. kör Button és Alonso távolsága újabb 0,2 mp.-cel nő. Közben a boxban folyamatosan próbálnak rájönni a sisak-probléma rejtélyére. Pantano második defektjével megy a boxba.
65. kör Barrichellonak a 9. helyen is tapadási problémái vannak. Ez a verseny átlagon felül igénybe veszi a gumikat. Pizzonia nagyon közel került Webberhez, látható, hogy az utolsó pillanatig nem mond le semmiről, ami bizonyítási lehetőséget ad Neki.
66. kör Schumacher És a 3. helyen autózó Alonso távolsága 20 mp. Ez is jelzi, hogy egy-egy párostól eltekintve teljesen szétszakadozott a mezőny.
67. kör Schumacher meggyőző egyértelműséggel aratja idei 11. győzelmét. A 2. helyen beérkező Button nagy csatával érdemli ki a dobogó 2. fokát. Nem csak az ellenfelekkel kellett megküzdenie, hanem a technikával is, és saját sisakjával. Alonso ugyancsak harcokban szerzett érdemekkel állhat a dobogó 3. fokára. Barrichello az utolsó kanyar előtt kap defektet, így hárman megelőzik még a célbaérés előtt. A 12. helyen zárja a futamot.

A futam eredményei:

Hely. Versenyző Istálló Motor Idő Körök
1. M. Schumacher Ferrari Ferrari 01:23:55 67
2. J. Button BAR Honda 01:24:03 67
3. F. Alonso Renault Renault 01:24:11 67
4. D. Coulthard McLaren Mercedes 01:24:14 67
5. J-P. Montoya Williams BMW 01:24:18 67
6. M. Webber Jaguar Cosworth 01:24:36 67
7. A. Pizzonia Williams BMW 01:24:37 67
8. T. Sato BAR Honda 01:24:41 67
9. G. Fisichella Sauber Petronas 01:25:03 67
10. C. Klien Jaguar Cosworth 01:25:04 67
11. J. Trulli Toyota Toyota 01:25:05 67
12. R. Barrichello Ferrari Ferrari 01:25:08 67
13. F. Massa Sauber Petronas 00:00:00 66
14. O. Panis Toyota Toyota 00:00:00 66
15. G. Pantano Jordan Cosworth 00:00:00 64
16. Zs. Baumgartner Minardi Cosworth 00:00:00 63
17. G. Bruni Minardi Cosworth 00:00:00 63
18. N. Heidfeld Jordan Cosworth 00:00:00 43
19. C. Da Matta Toyota Toyota 00:00:00 39
20. K. Raikkonen McLaren Mercedes 00:00:00 14

 
Azért,h mindig képben legyetek!
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Oviedo
 
Boldog névnapot!
 

CHAT (közkívánatra:)

Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Pilóták 2006.
  1. !F. ALONSO          28 p.
  2. G. Fisichella           14p.
  3. K. Räikkönen        14 p.
  4. J. Button                 11 p.
  5. M. Schumacher     11 p.
  6. J. P. Montoya            9 p.
  7. R. Schumacher        7 p.
  8. N. Heidfeld                5 p.
  9. J. Villeneuve            5 p.
  10. F. Massa                    4 p.
  11. M. Webber                3 p.
  12. N. Rosberg               2 p.
  13. R. Barrichello         2 p.
  14. C. Klien                    1 p.
  15. D. Coulthard            1 p.
  16. S.  Speed                   0 p.
 
Konstruktörök 2006.
  1. !!RENAULT   42 p.!!
  2. Mclaren          23 p.
  3. Ferrari            15 p.
  4. Honda            13 p.
  5. BMW               10 p.
  6. Toyota              7 p.
  7. Williams           5 p.
  8. Red Bull            2 p.
 
Mozgásban II.
 
!SZAVAZZATOK!
Szavazás
Ki lesz a világbajnok 2006-ban?

F. Alonso
K. Räikkönen
M. Schumacher
N. Rosberg
J. P. Montoya
J. Button
más
 
Autogram-címek

Renault F1 France 1-15
Avenne Du Président Kennedy
91177 Viry-Chátillon France


Renault Formula Ltd
Whiteways Technical Centre
Enstone,Chipping Norton
Oxon OX 7 4 EE England

 
Nano vagy Jarno?! ;) ...Ez itt a kérdés, válasszatok...
 
Linkek (gportal-on)
 
Ennyien jártatok itt
Indulás: 2004-10-19
 
Áttűnési effekt

DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">

 
Egérkövető
 
Köszi, hogy benéztél!
HEAD>
 
Színes
 

Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban